Friday, October 14, 2016

Forex Zz Semafor

3 ZZ Semafor Baie beginner handelaars fokus te veel aandag aan forex aanwysers, soms hulle moeilik om die goeie handel aanwyser vir hul handelsaktiwiteite vind. In hierdie pos sal ek een van die beste forex aanwyser in forex deel. Dit handel aanwyser is gebaseer op fraktale persoonlike aanwyser. As jy vertroud is met zigzag aanwyser miskien sal jy maklik gebruik van hierdie aanwyser. Hierdie aanwyser genoem met 3 ZZ Semafor aanwyser, ZZ beteken Zigzag. As jy voor zigzag aanwyser geweet gebruik fraktale berekening formule, met ander woorde hierdie aanwyser is afgeleide van fraktale aanwyser. 3 ZZ Semafor gebruik in tegniese ontleding forex om die tendens rigting van die mark neiging te identifiseer. 3 ZZ vlak Semafor aanwyser is die gewildste forex tegniese aanwyser afgelope tyd. Met hierdie Zig Zag aanwyser jy kan maklik maklik bepaal die vlak inskrywing handel, te identifiseer die regte tyd en die regte vlak te handel posisie oop te maak. In my voorstel moet jy probeer om hierdie 3 ZZ Semafor aanwyser aan die mag om jou handel vaardigheid of jou handel stelsel. 3 Vlak ZZ Semafor word ook gebruik deur forex handelaar om help berekening in Elliott golfpatroon handel. As jy met behulp van Elliott golf analise hierdie aanwyser kan jou help om die golwe te identifiseer. Beurs in Forex mark is soos fietsry, jy baie oefening nodig voordat jy dit kan ry. Jy moet 'n baie handel praktyk te om jou ervaring en handel vaardigheid te verbeter. Hier is die skakel aflaai, met hierdie skakel kan jy dit aflaai 3 Vlak ZZ Semafor aanwyser vir gratis. Aflaai 3 ZZ Semafor ander post - Extremum Forex aanwyser - EMO, RSI Stoch Trading System Nog forex stelsel met behulp van EMO eksponensiële bewegende gemiddelde, relatiewe sterkte-indeks RSI en Stogastiese aanwyser - Eenvoudige ondersteuning en weerstand handel Trading strategie met behulp van ondersteuning en weerstand metode - Beste Forex Custom Indicators Gaan die beste forex persoonlike aanwysers en aflaai heeltemal gratis. - Forex robot handel Nuwe artikel wat bespreek oor robot handel, hoe om te kies en hoe om die Forex robot korrek te gebruik. 4 kommentaar: Hallo, kan ek weet hoe om die bogenoemde aanwyser aflaai op die Meta Trader. die meeste van die tyd, kan nie dit uitgevoer word. pls help en verduidelik ,, dankie .. Hallo Francis die aflaai skakel lyk ok, nadat jy dit aflaai, moet jy die mq4 lêer beweeg in jou Meta Trader / kenner / aanwyser gids hi Herman, hoe kan ek jou kontak. dankie Jy kan my e-pos desylinagmail of gebruik Skype herman. lean AS JY wil niks oor forex stelsel, Forex aanwyser, Expert adviseur, ens te leer ken en jy wil my om daaroor te skryf - jy kan vra MY behulp kommentaar box.3 Vlak ZZ Semafor 3 Vlak zz Semafor Meta Trader aanwyser Detail: As jy op soek is na 'n gratis aflaai van 3 Vlak zz Semafor Meta Trader aanwyser. dan is jy verken die ideale website. This aanwyser is 'n groot vir beide uitgawes van Metatraders - MT4 en MT4 en beslis werk in alle Meta Trader uitgawes. Dit is die 3 Vlak Zz Semafor aanwyser mq4 vir Meta Trader 4 of Meta Trader 5. Dit is heeltemal gratis vir aflaai aangebied. Nog 'n voordeel dat jy van ons webwerf kan hê, is die kans van die keuse van die verskillende Meta Trader Pivot Indicators tipes van ons beskikbare groep vir Pivot aanwyser. Die 3 Vlak Zz Semafor is 'n nuttige aanduiding dat jy teen geen koste kan aflaai. As jy nog nie oortuig, gaan die prentjie wat ons het bygevoeg. Hier kan jy 'n aanvanklike blik op presies hoe 'n korrek geïnstalleer Meta Trader sal lyk nie. Data toon dat daar 2 individue deesdae wat die opstel van 3 Vlak Zz Semafor aanwyser en die totale aantal downloads getref 159. Wat is die proses van die aflaai van hierdie aanwyser Al wat jy nodig het om te doen sou wees om te klik op die aflaai skakel gevind hieronder gelys en stoor dit op jou laptop. Sy so maklik soos dit Dit is ons plesier om te weet dat jy ons webwerf gekies in die aflaai van die 3 Vlak Zz Semafor. En dit sal goed wees as jy sal toelaat dat dit bekend om jou goeie vriende wat ons MT4 gratis aanwysers wissel deur ForexBazar n wonderlike bystand aan jou is. Jy kan dit gedoen word deur te kliek op die aandeel skakel. Ons aanwyser sal ingedeel word volgens telling wat jy kies vir ons, dit in ruil sal wenk om 'n ander besoekers in die besluit te gee as die keuse van ons as 'n opsie is sensible. EA vir 'n 3LevelZZ Semafor / Trend Tool Kombinasie Ek is op soek na 'n EA gebruik te maak van drie aanwysers: 1) 3LevelZZ Semafor en 2) die NonLagMAv7.1, en 3) Stoch (21,5,3). Die inskrywing is gebaseer op die volgende kriteria: 1. Wag vir die 3LevelZZSemafor aanwyser 3 tot (Periode 1 0, Periode 2 0, Periode 3 34) verskyn. 2. Wag vir NonLagMA om die rigting van die handel te pas. 3. Wag vir die Stoch vinnige lyn gt20 vir 'n lang en lt80 vir 'n kort. Stop gebruik die lae van die 3LevelZZ Semafor kers vir 'n lang, minus 10 pitte, en gebruik die hoogtepunt van die kers vir 'n kort, plus 10 pitte. Ook, die vermoë om die stop beweeg om gelyk te breek na 'n 25 pit beweeg. Teiken die teenoorgestelde 3LevelZZ Semafor verskyn. Natuurlik, die 3LevelZZ Semafor repaints wat betroubare back testing verhoed, maar ek het maually papier handel met baie sukses met behulp van verskeie valuta pare op die H1 Meta Trader grafiek. Dankie by voorbaat vir u oorweging. Steve NonLagMAv7.1.mq4 6 KB 5498 downloads Uploaded 15 Januarie 2010 14:57 Ek is op soek na 'n EA gebruik te maak van twee aanwysers: 1) 3LevelZZ Semafor en 2) die tendens Tool - gebaseer op die volgende kriteria: 1. Wag vir die 3LevelZZSemafor aanwyser 3 om op te daag (Periode 1 0, Periode 2 0, Periode 3 34). 2. Gee 'n handel sodra die Trend Tool (lengte 21) ooreenstem met die rigting van die handel. Stop gebruik die lae van die 3LevelZZ Semafor kers vir 'n lang, minus 10 pitte, en gebruik die hoogtepunt van die kers vir 'n kort, plus 10 pitte. Teiken wanneer die teenoorgestelde 3LevelZZ Semafor opdaag. Natuurlik, die 3LevelZZ. dis dosnt lyk te veilig sinusse n 3 nie vertoon in die teenoorgestelde rigting as jy kyk na die laaste e / u 1u. Im dink die tendens lyn moet verkleur dit lyk veiliger. Aangesluit November 2006 Status: Lid 2738 Posts hey, dis netjies. iemand het die kode verander sodat dit nou nie te verf. maar ook nou die 3s gewoond altyd in pare sodat jy kan uiteindelik hang. Daar sal 'n risiko van verskeie koop / verkoop seine wees voordat die teenoorgestelde 3 koop / verkoop sein kom saam. soos gesien in die foto hieronder. beide oorspronklike en veranderde weergawes in die prentjie. die oorspronklike 3 vlak zz Semafor is plot die magenta 3s en die aanwyser bokant geplaas word plot die geel 3s. beide 3 vlak zzs op hierdie punt is vir my sê om my kortbroek te sluit en voor te berei om 'n lang loop. maar ek vertrou dit nou, nadat die vorige 6 geel 3s het die skuif nie maksimeer. sal die EA idee te dink oor. Dit moet 'n maklike kode wees. h Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Januarie 2009 Status: bit9ret 370 Posts Ja, quotTrend toolquot is eintlik die nonlag ma (nie andersom). Goeie vangs, LongBar. Dit repaints net agteruit deur een bar as die standaard. Gewoond te doen soveel skade, of jy kan dit stel om 0 te verf. Semaphors natuurlik is mega repainters, maar ek sien die idee hier is om hulle ten minste bevestig met 'n vinnige / robuuste MA beurt. Goeie konsep, mt2414. Miskien MTF semaphors sal help. Ek het 'n paar kode vir hulle, maar dit nie die geval is werk. Miskien hooimold, ens kan dit op te los. Net 'n idee. Nog 'n idee: Moenie maak dit 'n SAR (stop en omkeer / altyd in die mark) EA, maar sit 'n afrit stop by net onder / bo swaai lae / hi verlede bevestig Semaphor (die een met 'n nonlag ma beurt). Jy sal hê nogal 'n paar verloorders, as Hayseeds grafiek hierbo toon, maar nie groot verloorders en die stelsel sal nie verander in 'n verheerlikte Martingale stelsel van begrawe jouself vervaag 'n reuse-tendens wat hou hardloop teen julle voordat dit draai. Dit sal maar net moet gebruik word op 'n wissel paar / tydraamwerk, of indien gevang deur 'n groot tendens dag, hoop (LOL) dat die lae akkuraatheid van die stelsel sal offest deur 'n groot counterswing of einde van die tendens handel / groot ommekeer. Misc. nog 'n gedagte: Nog 'n moontlike manier van kyk na 'n stelsel soos hierdie is dat dit dalk kan gesien word as 'n nonlag ma beurt stelsel nie, maar een waar die beurt in die MA slegs geneem word wanneer pryse (qua die geel semaphor) is oorkoop / oorverkoop (hierdie ma is vinnig genoeg dat dit 'n lewensvatbare). So het die nonlag MA kan gesien word as die primêre fokus, met die Semaphors as 'n filter, lol. Soort draai dinge op hul kop, maar die stelsels is logies ekwivalent. Aangesluit November 2006 Status: Lid 2738 Posts hey bit9ret. asystem2000 oor die TSD forum het die oorspronklike 3level zz 'n paar jaar gelede. Hy het 'n draad daaroor. Ek verander dit op daardie selfde draad om nie te verf. my weergawe het delta as die eerste insette. die oorspronklike nie 'n delta omgewing. die MTF weergawe wat jy gepos roep asystem2000s oorspronklike weergawe. As jy my weergawe en nie sy het, sal die instellings word afgegooi. Ons kan jou MTF aanwyser werk met beide maak. en maak dit ook nie te verf. ons die verskillende punte moet verreken. anders sal hulle almal stapel op die top mekaar. ive verander joune, byvoorbeeld ingesluit. sal die afronding en post dinge later sit. nie seker of asystem2000 ooit het 'n werkende st, maar hy het bedoel op die skep van 'n. h Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek is op soek na 'n EA gebruik te maak van twee aanwysers: 1) 3LevelZZ Semafor en 2) die tendens Tool - gebaseer op die volgende kriteria: 1. Wag vir die 3LevelZZSemafor aanwyser 3 om op te daag (Periode 1 0 , Periode 2 0, Periode 3 34). 2. Gee 'n handel sodra die Trend Tool (lengte 21) ooreenstem met die rigting van die handel. Stop gebruik die lae van die 3LevelZZ Semafor kers vir 'n lang, minus 10 pitte, en gebruik die hoogtepunt van die kers vir 'n kort, plus 10 pitte. Teiken wanneer die teenoorgestelde 3LevelZZ Semafor opdaag. Natuurlik, die 3LevelZZ. Ek is nie seker ek verstaan ​​die reëls so laat my sien of im af: wanneer die 3zz op die bottome van die PA verskyn, gaan lank wanneer die tendens instrument lyn draai blou. Is dit correct3LevelZZSemafor (aanwyser vir MT4) Baie interessante aanwyser. Dankie Hoeveel bars terug dit repaints (of doen dit) Laaste semafoor beweeg altyd saam met die prys tot nog toe nie vasgestel 1. Vlak van die prys. Tog sal nie deurbreek vlakke van eerste of tweede vorige semafore 2. Acoording tyd. As die laaste semafoor lang tyd is tussen twee vorige, deur 'n tyd interval, sal daar sy bevestiging. Dankie, Sterkte asystem2000: Laaste semafoor beweeg altyd saam met die prys tot dan nie sal vasgestel nog 1. Vlak van die prys. Tog sal nie deurbreek vlakke van eerste of tweede vorige semafore 2. Acoording tyd. As die laaste semafoor lang tyd is tussen twee vorige, deur 'n tyd interval, sal daar sy bevestiging. Dankie, Sterkte Dankie, die aanwyser lyk goed op 4 H en EOD, wat jy dink oor dit te verhoog: Lyk goed, maar ek dink dit sal verf as dit blyk te wees wat gebaseer is op zigzag-kode Ek het 'n ander tipe aanwyser. Sy bereken die golwe van verskillende tydperke en dan vas draai. Maar hierdie algoritme is ingesluit om n ingewikkeld aanwyser WaveAutoTrendLines3LevelZZSemafor (aanwyser vir MT4) Daar is sekere dinge en aspekte van aanwysers ek is op soek na gegrond op vorige drade en poste veral met betrekking tot semafoor gereedskap en die baie netelige kwessie van cycleidentifier (dws die kwessie daarvan oorverf) en in die proses afgelaai hierdie reggestel TRODashboard3lzznmc. mq4 maar ek vind dat terwyl dit vragte ok en aktief vertoon die simbool en prys velde, ens die gepaardgaande velde vir semaphor per tydraamwerk is net vasgestel op neutrale en geen verandering weerspieël beweging in semaphor vlakke eintlik registreer selfs met lewe voer. Ek wonder hoekom ek dink ek korrek geïnstalleer. In die tweede plek Mladen, en met spesifieke verwysing na die kwessie van die cycleidentifier oorverf. Ek wonder wat indien enige ooreenkomste wat dit met jou swing punt aanwyser implementering waarin jy verduidelik as 'n deel van die aangepaste Terugblik aanwysers jy in 'n elite-afdeling draad breedvoerig bespreek - veral omdat in die bespreking wat jy het wys iets oor die opstel van die aantal verplasing bars om 2 soos om 'n soort van oorverf in die spesifieke geval van jou swing punt aanwyser vermy en ek wonder of ek) dieselfde slenter is nie moontlik as 'n verbetering op die GI en of ii) of INFACT daardie stadium aanwyser swaai krag nie op sy eie te dien dieselfde doel as die GI meer effektief ek regtig sou bly vir insigte as sodanig wees. Dankie by voorbaat. Darkdoji: Hi Mladen, Daar is sekere dinge en aspekte van aanwysers ek is op soek na gegrond op vorige drade en poste veral met betrekking tot semafoor gereedskap en die baie netelige kwessie van cycleidentifier (dws die kwessie van dit oorverf) en in die proses afgelaai hierdie reggestel TRODashboard3lzznmc. mq4 maar ek vind dat terwyl dit vragte ok en aktief vertoon die simbool en prys velde, ens die gepaardgaande velde vir semaphor per tydraamwerk is net vasgestel op neutrale en geen verandering weerspieël beweging in semaphor vlakke eintlik selfs registreer lewe voer . Ek wonder hoekom ek dink ek korrek geïnstalleer. In die tweede plek Mladen, en met spesifieke verwysing na die kwessie van die cycleidentifier oorverf. Ek wonder wat indien enige ooreenkomste wat dit met jou swing punt aanwyser implementering waarin jy verduidelik as 'n deel van die aangepaste Terugblik aanwysers jy in 'n elite-afdeling draad breedvoerig bespreek - veral omdat in die bespreking wat jy het wys iets oor die opstel van die aantal verplasing bars om 2 soos om 'n soort van oorverf in die spesifieke geval van jou swing punt aanwyser vermy en ek wonder of ek) dieselfde slenter is nie moontlik as 'n verbetering op die GI en of ii) of INFACT daardie stadium aanwyser swaai krag nie op sy eie te dien dieselfde doel as die GI meer effektief ek regtig sou bly vir insigte as sodanig wees. Dankie by voorbaat. Oor die swaai punt aanwyser. dit nooit repaints. Die manier waarop dit bereken dit sluit nie enige moontlike Herbereken / oorverf (dit gebruik net verby data). En vir daardie rede, enige aanduiding behulp swing punte om aanpasbaar te word, nie herbereken / verf of Vanaf zz semafoor. wat presies weergawe gebruik jy jammer vir die laat antwoord Mladen, a) Ek afgelaai die een hier wat jy het reggemaak (dit is hoekom ek nie dink daar is 'n behoefte om dit - aanheg en daarom is dit die een wat jy hier reggestel, dws dieselfde een wat jy gehercodeerde in jou post hierbo). b) Dan Mladen beteken dat nie dat jy nog altyd 'n belangrike oplossing vir wat ek glo is 'n algemene behoefte Dit is 'n aanduiding dat beter as die cycleindicator funksioneer sê maar dien dieselfde behoefte (ek verkeerd in daardie gevolgtrekking het) Nou Indien nie maar vergewe my vir hierdie - die volgende vraag is hoe kan ek dit kry ek nie omgee om te betaal vir dit as dit is te koop. Ek wil die swaai punt aanwyser nie die gereedskap wat daarop gebaseer is. Baie dankie vir jou tyd. PS: Moet die TRODashboard3LZZ Ek het dit nou attched net in geval nie ignoreer nie. Dankie Darkdoji: Jammer vir die laat antwoord Mladen, a) Ek afgelaai die een hier wat jy het reggemaak (dit is hoekom ek nie dink daar is 'n behoefte om dit - aanheg en daarom is dit die een wat jy hier reggestel, dws dieselfde een wat jy gehercodeerde in jou post hierbo). b) Dan Mladen beteken dat nie dat jy nog altyd 'n belangrike oplossing vir wat ek glo is 'n algemene behoefte Dit is 'n aanduiding dat beter as die cycleindicator funksioneer sê maar dien dieselfde behoefte (ek verkeerd in daardie gevolgtrekking het) Nou Indien nie maar vergewe my vir hierdie - die volgende vraag is hoe kan ek dit kry ek nie omgee om te betaal vir dit as dit is te koop. Ek wil die swaai punt aanwyser nie die gereedskap wat daarop gebaseer is. Baie dankie vir jou tyd. PS: Moet die TRODashboard3LZZ nie ignoreer Oor b. As jy verwys na punt swaai en dit te vergelyk met cycleindicator. hulle het niks in gemeen het. Heeltemal anders aanwysers ek sien. Maar dit is goed - ek het net gewonder of dit in werklikheid (jou swing punt aanwyser) sou nie beter as ommekeer of tuimelende aanwyser dien as CycleIdentifier - ek is nie presies vergelyk hulle maar eerder probeer om uit te werk hoe die die swaai punt gewerk (op die aanname dat dit bruikbaar as ommekeer en of 'n tuimelende merker of sein kan wees). In elk geval op bladsy 41 Ek het ná die weergawe van die instrument (TRODashboard3LZZ) en sou baie dankbaar wees as jy kan kry om dit te werk in terme van actuatlly aandui watter spilpunt (semaphor) is aktief op watter punt in watter tyd raam. Tans vertoon net neutraal (grys kleur) in alle tydraamwerke - en ek sou dankbaar wees as jy kan kry om dit te funksioneer as ontwerp. Baie dankie. Ek was nie in staat om die swing punt aanwyser waarna jy verwys in 'n post 408 vind - sal jy dit plaas asb Oor die swaai punt aanwyser. dit nooit repaints. Die manier waarop dit bereken dit sluit nie enige moontlike Herbereken / oorverf (dit gebruik net verby data). En vir daardie rede, enige aanduiding behulp swing punte om aanpasbaar te word, nie herbereken / verf of Vanaf zz semafoor. wat presies weergawe gebruik jy Hi weer Mladen, In die tussentyd Mladen, hoe kan ek jou kontak direk en privaat oor 'n projek wat ek wil kommissie en het reeds kwotasies wat ontvang is van drie ontwikkeling dienste. Wat ek soek is 'n mening en advies met betrekking tot die implementering. Ek het verskeie kere probeer om jou te direk te bereik, maar dit lyk nie of jy dit ontvang en of lees my PM al hierdie tyd. Hierdie projek is van die uiterste belang en ek sal baie dankbaar vir jou etiese en professionele mening oor die voorgestelde implementering wees. Ek sal baie dankbaar vir jou vriendelike antwoord op hierdie wees. Dankie nogmaals Darkdoji: Hi weer Mladen, In die tussentyd Mladen, hoe kan ek jou kontak direk en privaat oor 'n projek wat ek wil kommissie en het reeds kwotasies wat ontvang is van drie ontwikkeling dienste. Wat ek soek is 'n mening en advies met betrekking tot die implementering. Ek het verskeie kere probeer om jou te direk te bereik, maar dit lyk nie of jy dit ontvang en of lees my PM al hierdie tyd. Hierdie projek is van die uiterste belang en ek sal baie dankbaar vir jou etiese en professionele mening oor die voorgestelde implementering wees. Ek sal baie dankbaar vir jou vriendelike antwoord op hierdie wees. Dankie nogmaals dankie vir jou antwoord Mladen en let wel soos volg: a) Ek het nie jou hulp nodig ek eintlik nodig het om jou dienste waarvoor ek bereid is om te betaal indien ons dit eens b) mrtools kan my bedoelings ten volle en ook dat bevestig hierdie het voor nou die geval is goed. Ek het egter geensins van die bereiking van jou nadat jy om dit te doen in meer as 1,3 jaar insluitend die stuur van jou 'n vriendskap versoek op FB, stuur jou 'n PM op FB ens en selfs u volg op FB (wat heeltemal uit karakter vir my gehad ). Ek het gekommunikeer die behoefte vir hierdie selfs deur tradcode meer as een keer sonder om enige reaksie. c) Ek dus gedwing om in hierdie eerder verleentheid situasie van 'my private bedoelings in 'n openbare forum anders vermeld presies deur i) volledige ontoeganklikheid en ii) my behoefte nie net vir jou dependablity as 'n kenner kodeerder maar ook wat ek percieve om wees baie hoog (en dus waardevol vir my doel) etiese standaarde. d) Ek is nie 'n programmeerder - Ek is 'n handelaar, en 'n theoritician (en musikant) wat 'n bepaalde teorie oor hoe markte werk en begeerte om te implementeer dieselfde op eie risiko vir die doel van die definisie van dit as die primêre instrument van het my benadering. In daardie sin is dit nie 'n aanduiding ek soek as selfs met my beperkte hoër wiskunde - ek tot 'n gevolgtrekking gekom lankal dat aanwysers (selfs die meer gevorderde kinders op grond van DSP (die beginsels van wat ek verstaan ​​as 'n musikant) soos lae pass filters ens) het 'n beperkte of geen uitwerking in die fasilitering van volgehoue ​​prestasie in die markte. Dit is egter presies die rede waarom ek nodig om te werk met 'n meester van die koninkryk wat onontbeerlik kennis het oor hoe ek wil dinge wissel. Ek voel 'n bietjie verneder deur dit alles, want dit is heeltemal ongevraagd maar natuurlik Ek verstaan ​​jou posisie van die lees van die pos wat jy my gevra om te lees wat natuurlik weerspieël 'n ervaring van jou kant wat verstaanbaar het gelei tot hierdie situasie. e) Nietemin, want ek het om te gaan deur middel van hierdie Ek hoop dat in en van die self, dit kommunikeer aan jou die seriouness van my behoeftes - en ek hoop dat jy dalk op hierdie basis nou in staat stel om my kontak om i) my stelling evalueer II ) lees my spesifikasies en iii) vas te stel of jy my projek sou onderneem. Dankie vir jou tyd. PS: Aan die pyn van om irriterende op hierdie punt - is jy in staat om te help met die TRODashboard3LZZ aanwyser Wat ek doen met so is om hulle te toets in ambagte en om te sien hoe hulle my projek te fasiliteer. In hierdie geval is ek net wil om te sien hoe hierdie spesifieke aanwyser verslagdoening semaphor gebeure oor verskeie tydraamwerke verander perspektief in reële tyd sedert teenstelling met geïsoleerde of standalones dit bied sy aanduidings in 'n ander inligting raam. Dankie Dit is 'n ware weergawe van die semafoor. Ive het probeer om die parameters vir my standaard kleure, maar sonder sukses te verander. Kan iemand asseblief die parameters en kleure verander soos in die MQ4 lêer Die kode kopieer en onder geplak maar dit sal nie op die MQ4 lêer neem wanneer ek dit terug na die grafiek te laai - dit wys oorspronklike parameters en kleure. eiendom indicatorcolor1 Swart eiendom indicatorcolor2 Rooi eiendom indicatorcolor3 Geel eiendom indicatorcolor4 Swart eiendom indicatorcolor5 Rooi eiendom indicatorcolor6 Geel eiendom indicatorwidth1 2 eiendom indicatorwidth2 2 eiendom indicatorwidth3 2 eiendom indicatorwidth4 2 eiendom indicatorwidth5 2 eiendom indicatorwidth6 2 eksterne int eintDepth1 21 eksterne int eintDepth2 34 eksterne int eintDepth3 89 eksterne dubbel edblOffsetPoints 2.0 TEAMTRADER: Dit is 'n ware weergawe van die semafoor. Ive het probeer om die parameters vir my standaard kleure, maar sonder sukses te verander. Kan iemand asseblief die parameters en kleure verander soos in die MQ4 lêer Die kode kopieer en onder geplak maar dit sal nie op die MQ4 lêer neem wanneer ek dit terug na die grafiek te laai - dit wys oorspronklike parameters en kleure. eiendom indicatorcolor1 Swart eiendom indicatorcolor2 Rooi eiendom indicatorcolor3 Geel eiendom indicatorcolor4 Swart eiendom indicatorcolor5 Rooi eiendom indicatorcolor6 Geel eiendom indicatorwidth1 2 eiendom indicatorwidth2 2 eiendom indicatorwidth3 2 eiendom indicatorwidth4 2 eiendom indicatorwidth5 2 eiendom indicatorwidth6 2 eksterne int eintDepth1 21 eksterne int eintDepth2 34 eksterne int eintDepth3 89 eksterne dubbel edblOffsetPoints 2.0


No comments:

Post a Comment