Thursday, October 20, 2016

Ets Trading System

ETS Breakout nadeel vir gebruik in samewerking met ons eie ProV3 aanwyser Is jy op soek na dag handel vir 'n lewe saam met ons as ons debuut ons nuutste opset, die tempo nadeel. Dit set-up, tesame met ons handel filosofie en ons eie sagteware skakel feitlik die rol wat emosie en dissipline (of die gebrek daaraan) kan speel in jou handel. Dink net wat nie-subjektiewe en emosieloos handel kan doen vir jou Ons sal jou met 'n plan en 'n padkaart wat jou op 'n pad sal maak aan handel sukses Wat is Ingesluit Een Jaar lisensie om ons ProV3 aanwyser vir gebruik op die NinjaTrader 7.0 platform. Omvattende Opleidingsgids. Toegang tot ons Live pre-aangeteken Opleiding Webinar. Deurlopende tegniese ondersteuning via e-pos. Bonus. Sagteware installasie een-tot-een-afrigting via GoToMeeting (30 minute maksimum) God seën jou Vandag is my eerste dag handel stelsel na 'n week van papier handel. Ek is tot 1412,50 op 6 kontrakte op die middag. Ek het altyd gedink hierdie soort getuigskrifte was fiktiewe Jon Schmeyer, M. D. Jy bied 'n briljante diens en jou sorg vir jou studente is buite die oproep van die reg. Baie dankie vir jou stelsel en al jou harde werk. Vriendelike groete, Anthony Im regtig geniet die kursus en die toepassing van die strategie. Ek het papier handel verskeie strategieë vir nou sowat 3 maande en hierdie een is kop en skouers bo die res. Jerod Belangrike Kennisgewings - Risiko Voorbehoud: CFTC Reëls 4,41 - Hipotetiese of gesimuleerde prestasie resultate het sekere beperkings, in teenstelling met 'n werklike prestasie rekord, moenie gesimuleerde resultate nie werklike handel verteenwoordig. Ook, omdat die ambagte is nie uitgevoer word, die resultate kan hê onder-of-meer as vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of is geneig om wins of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Futures, Options en Forex (buite beurs buitelandse valuta termynkontrakte en opsies, of FX) handel behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Die waardasie van termynkontrakte, opsies en forex kan wissel, en, as gevolg daarvan, kan veroorsaak dat jy meer as jou oorspronklike belegging verloor. In geen geval moet die inhoud van hierdie korrespondensie beskou word as 'n uitdruklike of geïmpliseerde belofte, waarborg of implikasie deur of uit Handelaars Onderwys, LLC en / of sy filiale en geaffilieerdes wat jou sal baat of wat verliese kan of sal op enige wyse beperk hoegenaamd nie. Afgelope resultate is geen aanduiding van toekomstige prestasie nie. Inligting wat in hierdie korrespondensie is uitsluitlik bedoel vir inligting doeleindes en is verkry uit bronne daarvan geloofwaardig is. Inligting is geensins gewaarborg. Kopiereg kopieer Handelaars Onderwys LLC ETS Power Trading SystemThe EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. Welcome om 'n streng en die breë getoets ETF handel stelsel Ons stel jou 'n stelsel wat baie maklik om te volg en 100 meganiese EasyETFTrade. Slegs ses oop posisies op een slag. koop altyd by die ingang prys. E-pos met 'n daaglikse seine en inligting in die lede bladsy sal uitgebrei word. Jy hoef net 'n paar minute te spandeer in die voorkant van jou rekenaar. Ons stelsels prestasie toon hoe jy uitstekende resultate met die gebruik van 'n eenvoudige en betroubare stelsel kan kry. ETF's Hoogtepunte Handel die grootste beursverhandelde fonds (ETF) in die mark met die vinnigste teregstellings en die grootste ETF en Inversed ETF gebaseer op markkapitalisasie van AMEX en Nasdaq Saamgestelde. Beursverhandelde fondse is belastingdoeltreffende beacuse jy nie regstreeks met 'n ETF maatskappy of wedersydse funds. Trading System Face die Dag gewapen met 'n AKSIEPLAN Wanneer dit kom by handel vir 'n lewe, beleggers val in drie kategorieë: Diegene wat 'n handel stelsel Diegene wat die ontwikkeling van 'n handel stelsel Diegene wat nog nooit geglo in die benutting van 'n spesifieke handel stelsel. en is nog steeds 'n verduideliking aan hul gade hoe hulle verloor al hul handel kapitaal Die punt van hierdie, natuurlik, is om te beklemtoon die belangrikheid van die gesig staar elke verhandelingsdag met 'n wedstrydplan en 'n handel stelsel. 'N Baie groot deel van daardie wedstrydplan behels 'n spesifieke handel stelsel of opstel, en, nog belangriker, 'n handel metode waarin om aansoek te doen om elke handel stelsel of die opstel van. Sonder hierdie kombinasie, 'n handelaar is soos 'n gewonde bok in die middel van 'n leeu trots, waar dit is nie 'n kwessie van of die bok gaan doodop uit te kom nie, maar eerder van wanneer. Vir 'n handelaar sonder 'n handel stelsel, die moontlikheid van ondergang dit nie 'n kwessie van as. Sy net 'n kwessie van wanneer. Ek wend 8 handel stelsels in my daaglikse handel roetine. Een van die eenvoudigste en mees effektiewe is een wat ek noem die 5 Minute Multi-Pivot Speel handel stelsel, wat is 'n handel stelsel Ek gebruik op die mini-grootte Dow Futures. Ek gebruik ook 'n soortgelyke handel stelsel vir die Emini SampP, Emini Nasdaq en Emini Russell toekoms. Ter wille van eenvoud, sal ek fokus op die mini-grootte Dow handel stelsel in hierdie artikel. Die grootste voordeel van hierdie handel stelsel is dat dit die prys-gebaseerde, in teenstelling met 'n aanwyser gebaseer handel stelsel. Teen die tyd dat die meeste van die handel sagteware genereer 'n koop of 'n sell sein, die skuif is reeds goed op dreef. Deur hierdie prys gebaseer metode, daar is baie gevalle waar ek in 'n handel voor die aanwyser gebaseer handel stelsel handelaars, en ek gewoonlik beland uitdeel van my posisie net so 'n koop of verkoop sein word gegenereer op 'n stogastiese of ander tipe ossillator handel stelsel. Ek doen volg 'n 2, 4, en 13 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde sowel as 'n 7 tydperk RSI op elke 5 minute grafiek. . Ek dont gebruik dit vir seine Ek gebruik hierdie om te sien wanneer hierdie nalopend handel sagteware skep koop en verkoop seine so ek weet wanneer die skare spring in Voordat ons kyk na hoe om die handel stelsel gebruik, kan kyk na die belangrikste komponente: 24 Uur Pivot Vlakke Eerstens, kan praat oor die spilpunte: hoe dit geskep word en hoe ek dit gebruik. Daar is geen groot geheim of geheim aan die draai. Dit handel sagteware is geredelik beskikbaar en het al vir 'n lang tyd. Dit is ondersteuning en weerstand vlakke bereken deur vloer handelaars met behulp van 'n eenvoudige wiskundige formule. Hierdie vlakke is wyd bekend en vloer beweeg af. Vandag baie dag handelaars is bewus van hulle en probeer om dit te gebruik nie, maar in my ervaring wat hulle gebruik hulle verkeerd. Toe te voeg tot die verwarring, is daar verskillende formule weergawes en verskillende tydraamwerke wat gebruik word by die berekening van spilpunte. So, om te begin, kan kyk na wat ek gebruik, wat een van die standaard spilpunt formules: Een keer 'n dag handelaar het hierdie formule, dan is die sleutel data wat nodig is, is die hoë, lae en einde van die vorige sessie. Vir my eie dag handel, Ek hou van tot 24 uur se data gebruik, en daarom het ek gebruik die 24-uur sessie van 16:15 Eastern om 16:15 Oos. Sodra ek hierdie hoë / lae / beslote, ek prop dit in 'n Excel spreiblad met die bogenoemde formules. Hierdie inligting genereer 7 belangrike vlakke vir die volgende verhandelingsdag: 'n sentrale spil, dan 3 vlakke bo (R1, R2 en R3) en 3 vlakke onder (S1, S2 en S3). Die sentrale spil het die meeste gewig van die 7 vlakke. Behalwe vir hierdie dag vlakke, het ek ook gebruik weeklikse vlakke (bereken met behulp van die hoë / lae / einde van die vorige week) en maandelikse vlakke (bereken met behulp van die hoë / lae / einde van die vorige maand). Op dae waar die aksie is wisselvallig, die skep van 'n verhandeling reeks meer as 150 punte in die mini-grootte Dow of 15 punte in die Emini SampP, sal ek ook middelpunte benut. Dit is letterlik die halfpad punt tussen elk van die daaglikse spilpunt vlakke. Sodra die spilpunte is geskep en getrek, sal hulle die grafiek lyk in Figuur 1. Figuur 1 toon 'n handel stelsel op 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met sy ooreenstemmende Daily, weeklikse en maandelikse spilpunt vlakke. Figuur 1 toon 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met sy ooreenstemmende Daily, weeklikse en maandelikse spilpunt vlakke. Dit is skaars wanneer 'n voorraad indeks treffers sy R3 of S3 vlakke, as dit is die uiterste van die reeks. Dit is belangrik om te weet, want as 'n mark saamtrekke tot R2 of 'n verkoop af te S2, wat gewoonlik eindig synde die dooie hoë of die dooie lae van die dag. Hierdie kennis sal jou help temper n handelaars emosies en hou hulle op die regte spoor om hierdie handel stelsel te volg. Dit gesê, kan 'n blik op my reëls vir my handel stelsel, terwyl die handel die draai. Basiese metodiek van die Multi-Pivot Strategie: 1) Ek is op soek na ambagte teen die draai. My ideale ambagte is vervaag teen hierdie vlakke. As ons tydrenne tot 'n spilpunt vlak, dan is ek óf reeds lank en is op soek na 'n uitgang, of Im plat en Im op soek na 'n nuwe kort posisie te inisieer. Byvoorbeeld, die markte tydren 'n daaglikse vlak, en ek kort die beweeg. Of 'n mark verkoop onder 'n daaglikse vlak, en ek koop die beweeg. Ek dont wag vir die bewegende gemiddeldes of die RSI om die aksie te bevestig. In plaas daarvan, het ek tot die bestellings wat gebaseer is op die prys aksie. Die ideaal is, sal ek MA bevestiging kry ten minste 20-30 minute nadat ek die handel te plaas, indien nie gouer. In die waarheid, kan die handelaar hierdie stelsel handel sonder die MA bevestig ek net graag wou sien dat hulle draai in my rigting na Im in 'n handel. Ek weet dit is wanneer die meeste handelaars is nou net om in die handel manier te laat Figuur 2 toon 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met handel stelsel toegang en uitgang vlakke. Figuur 2 toon 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met die handel stelsel toegang en uitgang vlakke. Op Vrydag 16 Januarie die prys aksie op die grafiek toon 3 handel stelsel setups. As die markte tydren na die middelpunt naby 10.565, stel ek 'n kort, met my teiken om die daaglikse spilpunt wat hieronder sit by 10.529, plus 3 punte - iets wat ek sal oor my volgende handel stelsel reël praat. Op 'n skuif na die spilpunt, ek sluit my kort, en uiteindelik gaan lank, met my teiken synde die middelpunt. Na die slaan van die middelpunt, ek sluit my lank, en om te keer en gaan kort, met my teiken om die daaglikse spilpunt weer. Nou dat ons die basiese idee, laat gaan oor toegang punte en tot stilstand kom. 2) Ek betree en die uitgang ambagte deur die plasing limiet bestellings of koop stop / verkoop tot stilstand kom of - 3 punte uit die multi spilpunt vlakke handel sagteware. Die bestellings is 3 of -3 punte, afhangende van watter kant van die spilpunt die mark verhandel op. Die idee is eerste in die ry te wees. Byvoorbeeld, as een van die vlakke is 10500 en ons tydrenne tot op daardie vlak en ek reeds lank, ek sal 'n sell om uit te gaan op daardie vlak -3 punte, wat is 10497. As die mark is val na 'n plek spilpunt by 10.400 en ek kort, dan is my teiken is die spilpunt 3 punte of 10403. Ek gebruik hierdie / - 3 punte vir inskrywings, tot stilstand kom en teikens. Die idee is om te wees in die voorkant van die spilpunt en wees die eerste in lyn in of uit te kry. Op dae wanneer ek gebruik die middelpunt tussen die daaglikse vlakke, Ek gebruik net die werklike middelpunt pryse vlak vir koop en verkoop teen die middelpunte (in plaas van of - 3 punte). 3) My eerste stop is byna altyd 20 punte, nooit minder as dit. As ek 'n dag handel te plaas en dit is naby die oornag hoogtepunte of laagtepunte, sê 25 punte weg, dan sal ek daardie vlak as my stop gebruik. 95 van die tyd maar dit is net 'n 20 punt stop. Ek het nie aggressief agter my tot stilstand kom in hierdie handel stelsel. Figuur 3 toon 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met handel stelsel inskrywing, uitgang en stop vlakke. Figuur 3 toon 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met handel stelsel inskrywing, uitgang en stop vlakke. Figuur 3 handel stelsel toon intreevlakke met hul ooreenstemmende punte in plek. Toe ek was vol op my kort na die middelpunt 10565 Ek het dadelik geplaas om 'n 20 punt stop by 10585. 'n Lang aan die weeklikse vlak 10532 3 by 10.535 sou beteken dat die handelaar plek 'n onmiddellike 20 punt stop by 10515. Die stop is gebaseer op die handelaars intreevlak, nie die spil vlak. Ek is nie 'n groot fan van aggressief sleep tot stilstand kom in 'n handel stelsel. Maar, as ons naby aan my teiken, gewoonlik binne 5 punte, ek sal my stop beweeg na die volgende vlak of - 3 punte aan die ander kant. Dit beteken dat as ek 'n lang, sou ek my stop om die vorige spilpunt bring - 3 punte, wat sou 'n gelykbreek 6 speel. Figuur 4 toon 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met handel stelsel inskrywing, uitgang en sleep stop vlakke. Figuur 4 toon 'n 5-minute grafiek van die CBOT mini-grootte Dow kontrak met stelsel inskrywing, uitgang en sleep stop vlakke. Figuur 4 toon 'n voorbeeld van waar om te beweeg tot 'n einde. Hier het ons ons oorspronklike 20 stop van ons lang inskrywing op 'n daling tot die weeklikse spilpunt 3 punte. Wanneer die mark binne 5 punte van my teiken kry, ek beweeg op die stop tot dieselfde spilpunt ek as my intreevlak en trek 3 punte. In hierdie handel stelsel geval, die inskrywing spilpunt was die groen stippellyn, wat een van die weeklikse vlakke. So my stop is 3 punte onder dié vlak, wat is 6 punte onder my inskrywing (sedert my inskrywing was weeklikse spilpunt 3 punte). 4) Na 2 verloorders in 'n ry ek ophou vir die dag. Dit lyk soos 'n eenvoudige reël, maar dit is uiters belangrik. Die hele idee van hierdie handel stelsel is om die handelaars verliese klein te hou sodat hy kan lewe om te veg 'n ander dag. Met hierdie handel stelsel, indien die handelaars eerste twee ambagte van die dag is verloorders, dan is hy af 40 punte, of 200 per kontrak verhandel. Dit is baie redelik en sal verhoed dat 'n handelaar van 'n moordenaar drawdown dag waar emosies hardloop rampant, wat veroorsaak dat overtrading. 5) Met hierdie handel stelsel, ek handel 1 kontrak vir elke 12.500 in my rekening. Vir rekeninge ek bestuur, ek handel 1 kontrak vir elke 25,000 in die rekening. Tegnies, kan die handelaar baie aggressief reëls marge en handel 10 kontrakte gebruik vir elke 10,000 wat hy besit. Die probleem met hierdie is, as hy het twee verloorders in 'n ry, hy het net verloor 2000, of 20 van sy rekening op een dag. Verloor 200 op 'n 12.500 rekening is gelykstaande aan 'n -1,6 verlies van aandele. Verloor 200 op 'n 25.000 rekening is gelykstaande aan 'n -0,08 verlies van aandele. Die hele sleutel tot aanlyn Futures Trading is besturende aandele swaai. As 'n handelaar verloor 20, dan moet hy maak 25 om terug te gelykbreek kry. Een van die grootste foute wat ek sien nuwe handelaars maak is die verdubbeling of verdrievoudigen uit hul oorspronklike plan. Die redes is almal emosionele gebaseer, en al wat dit beteken is dat 'n handelaars rekening is nou 'n ramp wat wag om te gebeur. 'N handelaar kan wees reg 5 keer in 'n ry, maar as hy gaan voort om te piramide en kontrakte voeg, hy het net verkeerd te wees wanneer 'n groot verlies ly. Besluit hoeveel kontrakte om handel te dryf en vashou aan wat handel stelsel op elke handel 6) Ignoreer nuwe verhandelingstelsel setups tussen 12:00 ET en 14:00 ET. As ek in 'n bedryf, sal ek bly in dit en my parameters aanhou. Maar as ek plat opskrif is in hierdie tyd raam, ek sal nie nuwe bedrywe te inisieer. Hoekom Dit is die dooie sone van die dag. Die instellings is gedoen handel tot ná 14:00 ET, want daar is nie genoeg volume om hul bestellings te hanteer tydens die middag. Die gevolglike prys aksie is woelig, en die enigste mense wat voordeel trek uit hierdie is makelaars, as handelaars overtrade hul rekeninge, gee terug al hul winste wat hulle in die oggend. In hierdie handel stelsel, Ive gevind een van die beste maniere om 'n persoon se winsgewendheid te verbeter, is om nie toelaat dat hulle handel gedurende hierdie tyd van die dag. Dit is die handel stelsels en reëls Ek volg. Wat is lekker oor hierdie handel stelsel is dat die handelaar nie die geval het om dit te sien baie nou nadat hy in 'n posisie. Ek is nie 'n aggressiewe sleepwa van tot stilstand kom. Ek hou in 'n posisie te kry, het my parameters, en dan fokus op ander dinge. Afhangende van die handelaars werksituasie, kon hy dit doen by die kantoor, veral aan die Weskus. Hy kon waarskuwings vir die sleutel vlakke, en dan wanneer die marketsTrading Systems Forum EURGBP 7 Oktober het jy gesien wat net gebeur met EG baie verkopers sal dwing om die verlies te sny nie, tensy hulle wil marge oproep gesig. Hierdie daling is verwag, was dit in die regte, en gaan uit met 'n bietjie wins, druk op die TP. my hierdie volledige tool box nou, moenie beweeg oor hierdie opstelling, en trein. Ek hou van die manier van scalping baie, maak dit maklik om geld te maak. im nie seker of onder my voorbeeld is reg janpec Dankie vir jou werk Hallo, Klein vraag: GT Live of demo rekening Geen prestasie post van BK8 vandag Hey almal, Ek het terughoudend om 'n stelsel te plaas vir 'n geruime tyd en 'n aantal redes was, een van hulle om die bedrag van die tyd wat dit neem om voor te berei vir dit. Maar ek is. Hey ouens, vir 'n rukkie het ek is scalping die markte en tydens die maak van konsekwent wins die probleem wat keept aangaan vermis wat op die tafel. Deur. Dit is NIE 'n kommersiële draad. Alle hier is 'n geskenk, en ek sal ander handelaars te help om 'n wen-situasie. Inligting in hierdie draad is slegs vir die Forexfactory. Hi Almal, Ek is DWEB en oorspronklik hier begin, quotQuantum Super Channelquot. Dit is my tweede draad. Handel Wanneer Triangle (TWT sa), nou gepas genaamd dwebTWT, gestig. 'N EA dat EURUSD, eurusdmicro en eurusdm ambagte. Neem posisies eers ná die sluiting van Wall Street en tydens die Asiatiese sessie, maar gekoppel moet word 24 uur. Dit. VERANDERLIKE REEKS Breek Dit handel konsep ontvang is van die idee dat op 'n spesifieke tyd van die dag, kan die mark 'n gedefinieerde rigting wys. Voorbeeld van. Hallo, ek het 'n baie maklike en belowende strategie, genoem quotThe 5 Minute Forex Momo Tradequot. Dit is soortgelyk aan die een ek nou met behulp van. Dit is slegs met behulp van Macd en.


No comments:

Post a Comment