Thursday, October 20, 2016

Forex Sar Php

Vraag: Hoekom het jy dit die quotVolatility Channel Robotquot A. Die robot gebruik die ATR aanwyser vir die bepaling van die mark wissel wat nuttig vir die stigting van 'n gegewe tendens is bel. Vraag: Watter geldeenheid pare werk die beste met hierdie robot A. Enige geldeenheid paar. Selfs al het ons gevind dat sekere geldeenheid pare beter as ander werk wanneer jy 'n back-toets. Noudat dit gesê is ek van mening dat die agterkant toetse is nie die finale woord as 'n geldeenheid paar is winsgewend of nie. Die markte is altyd veranderende en so kan die resultate van enige gegewe paar. Vraag: Kan jy dit robot op meer as een geldeenheid paar op 'n slag A. Ja. Ek beveel die handel verskeie valuta pare terselfdertyd. Die redenasie is die meer munt pare jy handel terselfdertyd die gladder jou aandele kurwe sal wees. Dit is soortgelyk aan die rede waarom sommige mense belê in die SampP 500 eerder as om al daar belegging gelde alles-in-een stock. Vraag: Hoeveel ambagte doen dit robot gemiddeld per maand A. Dit hang. Hoe meer munt pare jy handel gelyktydig die meer ambagte jy per maand sal hê. Wat ek jou kan vertel sonder twyfel dit is 'n hoë-frekwensie handel robot. Vraag: Moet ek my rekenaar op 24 uur per dag Antwoord: Nee, jy kan 'n VPS (Virtual Private Server) te gebruik as 'n opsie wat jou sal toelaat om jou sagteware tot 24 uur per dag loop verlaat sonder dat jy jou eie PC links op . V. Kan ek sluit 'n handel met die hand A. Ja. Die robot sal outomaties erken dat die handel gesluit het uit is voortydig en outomaties kyk vir 'n nuwe handelsmerk stel sonder probleme. V. Kan makelaars sien my gebooie en potensieel stop jag my A. Om nie te bekommer nie. Die robot het 'n stealth mode dat die neem wins en stop verlies bestellings verborge was van die makelaar hou. Die makelaar het geen idee wat die robot doen. Vraag: Hoe gaan dit met 'n kragonderbreking, wat gebeur dan A. Ons het 'n spesiale funksie wat ons handelsmerk wat 'n bevel stuur aan die makelaar op 'n sekere vermenigvuldiger van ons verborge bestellings. Byvoorbeeld: kan sê ons neem wins is100 pitte en ons stop verlies is 50 pitte. By verstek, sal die robot 'n 150 pit Neem Wins en 'n 75 pit stop verlies te stuur na die makelaar om te verseker dat jy kan uitgevoer word in die geval van die krag is afgesny. Dit vermenigvuldiger kan verander word deur die gebruiker. Resultate van back testing is nie 'n aanduiding van toekomstige prestasie of sukses. Kopiereg afskrif 2015 ForexRobotTrader Alle regte voorbehou ForexRobotTrader word besit deur Forex Robot Trader. Al die materiaal wat hierin vervat word beskerm deur internasionale kopiereg, internasionale konvensies, en ander kopiereg. Enige besoeker toegelaat word om te stoor, druk, en inhoud van hierdie webwerf vertoon slegs vir persoonlike gebruik. In geen geval sal enige besoeker publiseer of andersins reproduseer enige deel of dele hierin, sonder die uitdruklike skriftelike toestemming van Forex Robot Trader. Beperkte gebruik van materiaal op hierdie webwerf onder die quotfair usequot leer toegelaat word vir soekenjins, resensies, en soortgelyke doeleindes. Forex Robot Trader bied professionele outomatiese forex oplossings. Ons bied ook akkurate handleiding aanwyser stelsels. Ons kundige adviseurs en forex robots kan handel namens jou en aan te pas by veranderinge in die mark. Enigiemand met 'n rekenaar en 'n internet-verbinding kan ons outomatiese forex robotte gebruik / Kong Nuus FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van afhanklikheid van die inligting wat op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. SAR / PHP News FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting wat op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. SAR / PHP - Saoedi-Riyal Filippynse peso Ons real-time Saoedi Riyal Filippynse peso Converter sal jou in staat stel om jou bedrag te sit van Saoedi-Riyal om Filippynse peso. Tik eenvoudig jou bedrag en klik op stuur. Alle pryse is opgedateer in real time. SAR Majors Amerikaanse dollar - dollar Euro - EUR Britse pond - GBP Japanese Yen - JPY Swiss Franc - CHF Kanadese Dollar - CAD Australiese Dollar - AUD Nieu-Seeland Dollar - NZD alle geldeenhede Argentynse Peso - ARS Brasilië Real - BRL Sentraal-Afrikaanse Franc - XAF Chileense peso - CLP Chinese Yuan - CNY gekroon Tsjeggies - CZK Deense Krone - DKK Egiptiese Pond - EGP Hong Kong Dollar - HKD Hongaarse forint - HUF Yslands Kr - ISK Indiese rupee - INR Indonesiese Rupiah - IDR Israeliese sikkel - ILS Jamaican Dollar - JMD Keniaanse shilling - KES-Koreaanse Won - KRW Libanese Pound - LRP Maleisische ringitt - MYR Mexikaanse peso - MXN Marokkaanse dirham - MAD Namibiese Dollar - NAD Nepalese rupee - NPR Noorse kroon - NOK Pakistani rupee - PKR Filippynse peso - PHP Poolse zloty - PLN Russiese Roebel - RUB Saoedi-Riyal - Kong Singapore dollar - SGD Suid-Afrikaanse Rand - ZAR Sri Lanka rupee - LKR Sweedse kroon - SEK Taiwan dollar - TWD Thai Baht - THB Turkse lira - probeer VAE dirham - AED Venezuela Bolivar - VEF Wes-Afrikaanse CFA franc - XOF 1 SAR 12.89 PHP PHP Majors Amerikaanse dollar - dollar Euro - EUR Britse pond - GBP Japanese Yen - JPY Swiss Franc - CHF Kanadese dollar - CAD Australiese dollar - AUD Nieu-Seeland dollar - NZD alle geldeenhede Argentynse peso - ARS Baharain dinar - BHD Barbados dollar - BBD Brasilië Real - BRL Sentraal-Afrikaanse Franc - XAF Chileense peso - CLP Chinese Yuan - CNY gekroon Tsjeggies - CZK Deense Krone - DKK Oos Caribbean Dollar - XCD Egiptiese Pond - EGP Hong Kong Dollar - HKD Hongaarse forint - HUF Yslands Kr - ISK Indiese rupee - INR Indonesiese Rupiah - IDR Israeliese sikkel - ILS Jamaican Dollar - JMD Jordaan dinar - JOD Keniaanse shilling - KES-Koreaanse Won - KRW Koeweitse dinar - KWD Libanese Pound - LRP Litaus Litas - LTL Maleisische ringitt - MYR Mexikaanse peso - MXN Marokkaanse dirham - MAD Namibiese dollar - NAD Nepalese rupee - NPR Noorse kroon - NOK Omani rial - OMR Pakistani rupee - PKR Panamese Balboa - PAB Filippynse peso - PHP Poolse zloty - PLN Qatari Riyal - QAR Roemeens Leu - RON Russiese Roebel - vryf Saoedi Riyal - Kong Singapore dollar - SGD Suid-Afrikaanse Rand - ZAR Sri Lanka rupee - LKR Sweedse kroon - SEK Taiwan dollar - TWD Thai Baht - THB Turkse lira - probeer VAE dirham - AED Venezuela Bolivar - VEF Wes-Afrikaanse CFA franc - XOF 1 PHP 0,0776 Kong Ons wil u aanmoedig om te gebruik kommentaar om met gebruikers, deel jou perspektief en vra vrae van skrywers en mekaar. Maar ten einde die hoë vlak van diskoers in stand te hou wersquove almal kom tot waarde en verwag, hou asseblief die volgende kriteria in gedagte: Verryk die gesprek bly gefokus en op die regte spoor. Slegs materiaal plaas thatrsquos relevant tot die onderwerp wat bespreek word. Wees eerbiedig. Selfs negatiewe menings kan positief en diplomaties opgestel. Gebruik standaard skryfstyl. Sluit leestekens en boonste en onderste geval. NOTA. Spam en / of bevordering boodskappe en skakels binne 'n opmerking sal verwyder Vermy vloek, laster of persoonlike aanvalle wat gerig is op 'n skrywer of 'n ander gebruiker. Donrsquot monopoliseer die gesprek. Ons waardeer passie en oortuiging, maar ons glo ook in die gee almal 'n kans om hul gedagtes te lug. Daarom, bykomend tot die burgerlike interaksie, verwag ons antwoorde het om hul menings bondig en denkend te bied, maar nie so herhaaldelik dat ander vererg of aanstoot. As ons klagtes oor individue wat oor 'n draad of forum te neem ontvang, behou ons die reg om hulle te verbied van die werf, sonder verhaling. Slegs Engels kommentaar sal toegelaat word nie. Oortreders van spam of misbruik word verwyder uit die terrein en verbied om toekomstige registrasie by Investingrsquos diskresie. Ek het Investings kommentaar riglyne gelees en aanvaar die terme described. Parabolic Kong EA Ek wil graag 'n EA gekodeer vir die paraboliese Kong. Ek kan nie lyk om dit te doen hoe ek sien 'dit. Dit óf gaan te veel ambagte, nadat die eerste sein, of dit sal nie ingaan op alle, en ek kan nie kry stop verlies vir die paraboliese volg. Ek gebruik die gratis EA bouer op die web, en nie regtig weet kodering, so kan nie regtig dit regmaak om dit te doen hoe ek wil. So miskien iemand hier kan help. Basies. dit is wat ek nodig het. Ek moet die stop verlies aan die paraboliese (dinamiese / beweeg), en die TP wees verstelbare om alles waardes ek gekies het om te wees. So basies die posisie was in sluit uit ons iset TP, of indien die prys nooit bereik dat TP, dan sluit dit uit wanneer die prys treffers die paraboliese en veranderinge rigting. So 'n koop inskrywing sal wees, so gou as die kers treffers die top dot, en die dot veranderinge aan die onderkant, ons betree. Stop is ingestel op die nuwe bodem dot. TP is ingestel op watter waardes ons kies aan begin. (15,20,30 ens whatev) verkoop, is presies die teenoorgestelde van koop. Belangrikste ding Slegs een bestelling per sein So byvoorbeeld. sê ons betree 'n koop, en die TP van daardie koop sein geaktiveer is en was plat nou. Geen nuwe handelsmerk sal nou geaktiveer, tot die volgende nuwe sein / dot crossover vir 'n verkoop. Dit is hier waar Im probleme met my, en enige ander paraboliese EAS. Dit lyk so gou as ek verlaat hulle wil altyd op 'n nuwe handelsmerk te sit. Maar ek wil dit om te wag totdat die prys kruise weer dot, voordat 'n nuwe een. Ek het probeer om Trendchasers een, maar dit is nie presies hoe ek wil. Dit handel oor net kruise. Ek wil 'n handel. met TP. Dan wag vir volgende handel. Kan iemand help, is dit te veel gevra Dankie Haai. Net gelaai jou EA nou en opgemerk dat die TStop is verstelbaar Maar dit behoort nie wees nie. want dit moet gebaseer wees op die waarde van die PSAR. of ten minste dis wat ek wil hê dit moet gebaseer wees op. Ek wil ook in staat wees om te speel met verskillende PSAR waardes. So ek dink wat Im sê, is dat die enigste gebruiker configurable instellings TP en PSAR moet wees. Hopelik sal jy kan hierdie veranderinge in die EA Indien nie sy ok implementeer. Ek verstaan ​​dat hierdie dinge van tyd, so ek dont wil net verwag dat alles word aan my oorhandig. geen probleem, coincidende dat ek speel met psar toets toe ek jou draad gesien. Dit is net 'n klein tweak uit my oorspronklike kode. BTW, die vroeëre gepos Ea is nie so korrek is. Gedurende die naweek, ek sien dit nie hardloop soos per jou descripton. Ek reggestel dit en sal hier later stuur. Ek is op kantoor nou. Ek sal dit stuur wanneer ek terug by die huis. Met betrekking tot ts en SL, as jy nie wil hê om dit te gebruik, net sit 'n baie groot aantal. Bv: 1000 Toe die funksie daar nog maar dit sal nooit sneller.


No comments:

Post a Comment